.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازخوانی تاکیدات رهبری در وزارت اطلاعات

مخالفت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تصمیم پذیرش استعفای حجت‌الاسلام مصلحی و کناره گیری وی موجب شد حیدر مصلحی همچنان به عنوان وزیر اطلاعات در کابینه به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصلحی که مدتی پیش از سمت خود استعفا کرده بود، روز گذشته استعفایش به جریان افتاد و سایت رئیس جمهوری و همچنین دولت از پذیرش استعفای وزیر اطلاعات دولت دهم خبر دادند و حکم جدید رئیس جمهوری برای مصلحی به عنوان مشاور در امور اطلاعاتی را نیز منتشر کردند.

گفته می شود یکی از دلایل اصلی این اقدام را برکناری یکی از معاونان وزارت اطلاعات توسط مصلحی دانسته اند.

اما ساعاتی بعد مصلحی وزیر اطلاعات با توجه به مخالفت مقام معظم رهبری با کناره گیری وی دوباره در کابینه ماندنی شد تا وزارت اطلاعاتی که چندی پیش حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار کارکنانش بر فعالیتهای قابل توجه این وزارتخانه صحه گذاشته بودند دستخوش تغییر نشود.

ایشان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای وزیر اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان(عج)، این وزارتخانه را از معدود دستگاههای برآمده از انقلاب اسلامی خواندند و تأکید کردند: وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصة‌ جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است.
حفظ انسجام در وزارت اطلاعات، لزوم نگاه فرا جناحی و فراگروهی، و دقت، حساسیت در قبال نفوذ دشمن و جریانهای معیوب
فکری و سیاسی و استفاده از تجارب نیروهای مجرب از دیگر نکاتی بودند که حضرت آیت الله خامنه ای به آنها اشاره کردند.

با وجود اهمیت فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این دیدار و همچنین مخالفت ایشان با کناره گیری حجت الاسلام مصلحی از وزارت اطلاعات متاسفانه برخی رسانه ها منتسب به یک جریان خاص از انتشار فعالیت دوباره مصلحی در وزارت اطلاعات خوددداری می کنند و حتی اخبار سایر رسانه ها مبنی بر مخالفت حضرت آیت الله خامنه ای با کناره گیری مصلحی را شایعه و کذب می دانند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.